Om bloggen

Stockholm, Sweden
Rottweilervalpar väntas i november 2013. Mamma är KORAD Lp1, Lp2 Uppfl lägre spår Bee & Tee´s Brainy Brielle (e AD BH SUCH IPO1 BHP1 LP1 LP2 SL2 KORAD Knertebo's Entusiast u Korad SE VCH Lp 1 Bee & Tee´s Asta) och vi valde hanen SUCH Waldweilers Viking. Här kan ni läsa om Brainy Brielles, aka Evelina, väg till valparna. Är du intresserad av en valp? Kontakta Bee & Tee´s kennel i Åkersberga, www.beeandtees.se

måndag 23 september 2013

Dag 11-lydnadsträning och spår


I morse var vi iväg och tränade för vår tränare. Vi körde med E framförgåendet som i stort sett sitter samt ingångar på plan eftersom hon har en förmåga att ibland "stänga av" efter "är föraren redo?" så det blev ett gäng ingångar och hon gjorde det fint! 
Efter jobbet hann jag precis lägga ett spår innan det blev mörkt och Evelina gick det bästa spåret hon någonsin gjort❤️ Jag följde tipset jag fick av min tränare i morse och la torra godisar lite då och då i spåret och det gjorde ju verkligen susen! Hon var otroligt noggrann och systematisk och hittade alla de sju pinnarna jag lagt ut, så stolt över min lilla plutt idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar