Om bloggen

Stockholm, Sweden
Rottweilervalpar väntas i november 2013. Mamma är KORAD Lp1, Lp2 Uppfl lägre spår Bee & Tee´s Brainy Brielle (e AD BH SUCH IPO1 BHP1 LP1 LP2 SL2 KORAD Knertebo's Entusiast u Korad SE VCH Lp 1 Bee & Tee´s Asta) och vi valde hanen SUCH Waldweilers Viking. Här kan ni läsa om Brainy Brielles, aka Evelina, väg till valparna. Är du intresserad av en valp? Kontakta Bee & Tee´s kennel i Åkersberga, www.beeandtees.se

onsdag 2 oktober 2013

Dag 20-spårat

Igår la Fredrik ett spår till Evelina så när jag kom hem från jobbet åkte vi direkt för att hinna innan solen gick ner!

Eftrsom jag själv inte lagt spåret så fick jag helt enkelt lita på att E hittade rätt!
Hon fixade påsläppet, första sträckan + pinne utan problem, vinkeln tog hon perfekt men ringade i början på sträcka två och hon missade även den pinnen, hon slog lite på den sträckan också, andra vinkeln tog hon ganska bra sen var det full fart mot slutet där hon även hittade slutpinnen:) Av fem pinnar i spåret fick hon med sig två in, är ändå nöjd med henne eftrsom hon varit galet slarvig i spåret och varit störtomöjlig att läsa/följa, nu tar hon det lugnt och metodiskt. På lördag är det dags för ett nytt spår:)
Jag filmade lite av spåret igår,
kan vara intressant att jämföra med i framtiden. 

I övrigt så tycker jag att hon känns lite mer sorgmodig än vanligt? Eller är det bara inbillning? Känns som en evighet tills vi får veta hur det står till där inne, dag 32 ska vi ultraljuda henne:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar